Kundeservice

For at du alltid skal få ferskest mulig kaffe brennes det meste av kaffe i 1 kgs poser på bestilling. Påregn derfor 1-3 effektueringsdager når du bestiller Kilosposer. Vi har utsending alle hverdager.

Nettbutikken vil hver uke oppdateres på den ferskeste tilgjengelige kaffen. Vi sender aldri ut kaffe lenger enn ti dager etter brennedato. Sortimentet vil variere fra uke til uke. Dersom du er ute etter kaffe som ikke finnes i nettbutikken på bestillingsdagen, kan du ta direkte kontakt med butikk@kaffa.no eller ringe oss på 22 44 35 36.

For noen produkter må det påregnes noe lenger leveringstid, dette finner du informasjon om under produktene det gjelder. 

Fraktpriser:

Brevpakke uten sporing: kr 39,- 

Porterbuddy levert hjem samme dag: 59,-

Klimanøytral Servicepakke for inntil 2 kg: kr 79,-

Budlevering på dagtid i Oslo (9-16) kr 99,-

Hente selv (Varene må hentes hos oss i Enebakkveien 117B, 3. etg kl 9-16): Gratis 

International shipping:

We are pleased to offer international shipping.

The cost of shipping depends on weight, volume and destination. The price for your shipment is calculated and added to your total during checkout. We currently use FedEx for International shipments.  

Angrerett:

Hvis du handler som en privatperson har du som forbruker 14 dagers ubetinget angrerett fra du mottar varene - i tråd med reglene i angrerettsloven. Vær oppmerksom på at denne angreretten likevel ikke gjelder for tilsendt kaffe, jf. angrerettsloven § 12 første ledd. Les også mer i våre generelle betingelser.

Varer i retur:

Uavhentede varer som kommer i retur til oss vil bli oppbevart hos oss i påvente av at kunden tar kontakt. Deretter vil vi avtale med kunden hva vi skal gjøre for at han/hun skal få varen sin. Alle ekstra kostnader ved uavhentede pakker belastes kunden.