HURRY UP! THE SALE IS AVAILABLE IN:

100
20
10
10
Service icon

Free Shipping

Service icon

Free Returning

Service icon

Support 24/7

Abonnement på kaffe 1kg espresso Østmarka hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement på kaffe 1kg espresso Østmarka hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement på kaffe 1kg espresso Østmarka hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på kaffe 1kg espresso Østmarka hver måned

kr 299,00

Aboner på ferskbrent kaffe, ny kaffe så ofte du ønsker, alltid våre ferskeste og mest spennende kaffer. 1kg pose sendt i posten hver måned. Kaffen vil være av typen Østmarka, være helt ferskbrent og egne seg best for espresso eller kontormaskin.

Les mer om kaffen her.

 

View details
Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g - KAFFAbutikk

Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g

kr 248,00
Aboner på ferskbrent kaffe, ny kaffe så ofte du ønsker, alltid våre ferskeste og mest spennende kaffer. 2 x 250g poser med to av våre beste kaffer sendt på tirsdager så ofte du trenger.
View details
Abonnement på 2 x 250g hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement på 2 x 250g hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement på 2 x 250g hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på 2 x 250g hver måned

kr 248,00
Abonnement på 250g kaffe hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement på 250g kaffe hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement på 250g kaffe hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på 250g kaffe hver måned

kr 158,00
Abonnement  på kaffe 4 x 250g hver måned - KAFFAbutikk
Abonnement  på kaffe 4 x 250g hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på kaffe 4 x 250g hver måned

kr 448,00
Abonnement på 2 x 250g hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på 2 x 250g hver måned

kr 248,00
Abonnement på 250g kaffe hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på 250g kaffe hver måned

kr 158,00
Abonnement  på kaffe 4 x 250g hver måned - KAFFAbutikk

Abonnement på kaffe 4 x 250g hver måned

kr 448,00
Kaffeabonnement fra Kaffa på 250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 250g - KAFFAbutikk

Kaffeabonnement fra Kaffa på 250g

kr 158,00
Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g - KAFFAbutikk

Kaffeabonnement fra Kaffa på 2 x 250g

kr 248,00
Kaffeabonnement fra Kaffa på 4 x250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 4 x250g - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 4 x250g - KAFFAbutikk

Kaffeabonnement fra Kaffa på 4 x250g

kr 448,00
Kaffeabonnement fra Kaffa på 1kg kaffe - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 1kg kaffe - KAFFAbutikk
Kaffeabonnement fra Kaffa på 1kg kaffe - KAFFAbutikk

Kaffeabonnement fra Kaffa på 1kg kaffe

kr 398,00

UNIQUE SELLING POINT

The unique selling proposition (USP) or unique selling point is a marketing concept first proposed as a theory to explain a pattern in successful advertising campaigns of the early 1940s. The USP states that such campaigns made unique propositions to customers that convinced them to switch brands. The term was developed by television advertising pioneer Rosser Reeves of Ted Bates & Company. Theodore Levitt, a professor at Harvard Business School, suggested that, "Differentiation is one of the most important strategic and tactical activities in which companies must constantly engage. The term has been used to describe one's "personal brand"; in the marketplace. Today, the term is used in other fields or just casually to refer to any aspect of an object that differentiates it from similar objects.

Product image
Product image
Product image
Guarantee

OUR PROMISE

A money-back guarantee, also known as a satisfaction guarantee, is essentially a simple guarantee that, if a buyer is not satisfied with a product or service, a refund will be made.
The 18th century entrepreneur Josiah Wedgwood pioneered many of the marketing strategies used today, including the satisfaction-or-money-back guarantee on the entire range of his pottery products. He took advantage of his guarantee offer to send his products to rich clientele across Europe unsolicited. The money-back guarantee was also a major tool of early U.S. mail order sales pioneers in the United States such as Richard Sears and Powel Crosley Jr. to win the confidence of consumers.

customer image

Kate Perarad

CEO of Piggy

In promotion and of advertising, a testimonial or show consists of a person's written or spoken statement extolling the virtue of a product. The term "testimonial" most commonly applies to the sales-pitches attributed to ordinary citizens, whereas the word "endorsement" usually applies to pitches by celebrities. Testimonials can be part of communal marketing. Sometimes, the cartoon character can be a testimonial in a commercial.

customer image

Victor Bui

CEO of BraveBits

In promotion and of advertising, a testimonial or show consists of a person's written or spoken statement extolling the virtue of a product. The term "testimonial" most commonly applies to the sales-pitches attributed to ordinary citizens, whereas the word "endorsement" usually applies to pitches by celebrities. Testimonials can be part of communal marketing. Sometimes, the cartoon character can be a testimonial in a commercial.

customer image

Richard Nguyen

CEO of PageFly

In promotion and of advertising, a testimonial or show consists of a person's written or spoken statement extolling the virtue of a product. The term "testimonial" most commonly applies to the sales-pitches attributed to ordinary citizens, whereas the word "endorsement" usually applies to pitches by celebrities. Testimonials can be part of communal marketing. Sometimes, the cartoon character can be a testimonial in a commercial.

HURRY UP! GRAB YOUR CHANCE NOW

WE ACCEPT

payment method iconpayment method iconpayment method iconpayment method icon